bende sh claud sunucu kullanmaktayım ve belirtginiz gibi sunucu destekleri yoktur. cogu firmada yoktur. bana göre tr en iyi hosting firmalarından ama muhabecileri dandik bende bu gün para yatırdım kendilerine eksik yatırdınız diyorlar. muhasebeci yolsuzlukmu yapiyor nedir