madem böyle bir konu var bende bir şeyler yazayım.
Şahsen r10 ve bir çok ortamda okuduğum gördüğüm yorumlar itibari ile.çok beğenilen türkiyenin en iyi firması diye yazılıyordu fakat. ben kendilerinden paket almak istediğim ticket bölümlerinden iletişime geçtim fakat malasef diğer firmalardaki gibi yardımcı olunmadı sorduğum sorulara malesef tam yanıt dahi alamadım. Açıkcası ilgilenmediler. Bende gidip r10 daki megatrhost coşkun abiden aldım iyikide almışım hem teknik destek konusunda hem performans konusunda çok memnunum.