O kadar gereksiz insan var ki forumda ben insanlara bir şeyleri anlatmaktan yoruldum daha tam okumadan atlayan mı dersiniz biz haksızın yanındayız deyip içindeki o sinsiliği dışarı vurmayan mı dersiniz özelden mesaj atıp saçma sapan şeyler yazanlar mı dersiniz

Emin olun bir çoğunuz bir çok şeyi bilmiyorsunuz eğer çok merak eden arkadaşlar varsa siyasette neler yaptığımı ne kadar bilgi sahibi olduğumu oturup bir yerde çay içip gösterebilirim

basınla alakalı iç içe olan bir bölüm okuduğum için sansürler , kanunlar yasaklamalar , baskınlar dönem siyasetlerinin çok iyi bilirim meraklıyımda ekstra olarak siyasi olarak yaşıma göre çok büyük görevler aldığımda forumda arama yapan arkadaşlar görebilir. Sırf o ağzından salya akan bana verilen görevi almak için 40 45 yaşındaki adamların arkamdan kuyumu kazdığınıda gördüm

Yanımda kazanılmamış belediyelerin ihale anlaşmalarına şahit olmuşluğum vardır tek tek anlatırım isim isim saat saat herşeyleri veririm şuan görüştüğüm gelecek seçimde milletvekili adayı gösterilecek danışman yapılacak insanlar var tek tek isimlerini bile söyleyebilirim ispatları ile anlatarak bizzat yanında telefon açarak

isteyen varsa buyursun gelsin çay içelim konuşalım ama buradan böyle kimse atıp tutmasın sarıyerde 1580 nolu sandıkta çalınan 3 oy için 3 gün uğraşmış adamım ben yaşım gereği belki tecrübesi olabilirim ama bilgi konusunda bir çok insandan kat ve kat iyi olduğumu iddaa ediyorum.

BENCE HİÇ BİRİNİZ BOŞUNA UĞRAŞMAYIN SİYASETİ NE YAZARAK NE OTURARAK DÜZELTEMEZSİNİZ

SON OLARAK TEKRAR TEKRARLIYORUM NE OLURSA OLSUN MISIRDAKİ İDAMLAR İNSANLIK SUÇUDUR. VE HÜKÜMETTEN SERT BİR BİLDİRİ BEKLİYORUM HALA SES YOK GERÇİ

AŞAĞIDA MECLİS TUTANAĞI VAR AKİF HAMZAÇEBİ SÖZ ALDIĞINDA SÖYLEDİ AMA BİR FAALİYET GÖREMEDİK KİMSEDEN

http://www.tbmm.gov.tr/develop/owa/T...age1=6&page2=6