Kuruluyor hocam

Iatkos, Hackintos, Niresh Lion, Tonymac diye aratın Google'da.
Yalnız aygıtlar çok önemli.
Wireless kartı, ekran kartı tarafında çok sorun çıkıyor.
Uğraştıran bi mevzu.Zamanınız olsa girişebilirsiniz

Yoksa aman bulaşmayın
Uğraştırıcı birşeyse girişmek istemem hocam, normal kuruluyorsa bakmak istedim sadece.
Yinede sağolun bilgi için.