Arkadaşlar redstationdan server aldım ama böldüğüm vds ye ip tanımlamasını yapamıyorum yardımcı olurmusunuz iki gündür boşta yatıyor makine?

Paneldeki ip

https://drive.google.com/file/d/0Bz-...it?usp=sharing

Makinedeki ağ ayarları

https://drive.google.com/file/d/0Bz-...it?usp=sharing

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:18:27 -->-> Daha önceki mesaj 09:54:34 --

Tmmdr hallettim bağlantıyı ama 4 +5 usable ip aldığım halde her kısımda 2 şer tane kulanılabilir ip çıkıyor bu normal mi ?

Edit:2 = İlk yazılan ip usable ip olacak ve makinenin uzak bağlantı ipsi olmamasına dikkat edin