greystone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
X5690 konusunda tereddüt edenler için benden bir öneri. X5690 pahalı bir işlemciydi ilk çıktığında 1600$'dı bir adeti yani bu sunucu fiyatında nerdeyse ihtiyacım olsa kaçırmazdım.

hayırlı işler
Teşekkürler yorumunuz için. Aslında hala o fiyatta. X5690'ın üretimini durduramıyor intel cunki 5600 serisi makina kullananlar upgrade yaparak çıkabilecekleri su anda E5'e alternatif tek işlemci konumunda.

Bu arada X5690 işlemciler konunun açıldığı ilk gün satıldılar. Şu anda sadece E5-2418L makina satılık durumda.