ya ne karabasanı , ne bilmemnesi allah aşkına

uyku felci bir hastalık değildir , herkeste olabilir.

Genelde yorgun olunan günlerin ardından olur.Bunu beyniniz rem aşamasına geçerken bir sorun yaşarsa vucudunuz zarar görmesin diye yapar

detaylı bilgi isterseniz : http://www.startv.com.tr/video-arsiv...felci-olabilir

gerçi ben nat geo'da izlemiştim

Bana çok sık olur , çok alıştım artık.Ayda 1 kesin oluyor

Haraket etmek yerine ayak parmaklarını oynatmayı dene , başardığın an zaten bu durum düzelir