ya ne karabasanı , ne bilmemnesi allah aşkına
uyku felci bir hastalık değildir , herkeste olabilir.
Genelde yorgun olunan günlerin ardından olur.Bunu beyniniz rem aşamasına geçerken bir sorun yaşarsa vucudunuz zarar görmesin diye yapar
detaylı bilgi isterseniz :
http://www.startv.com.tr/video-arsiv...felci-olabilir
gerçi ben nat geo'da izlemiştim
Bana çok sık olur , çok alıştım artık.Ayda 1 kesin oluyor
Haraket etmek yerine ayak parmaklarını oynatmayı dene , başardığın an zaten bu durum düzelir