FiberDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dun DNS ile giriliyordu.

Bugun Öglene kadar Otomatik DNS ile giriş yapıldı.

Şuanda ne DNS ile nede Otomatik bağlantı ıle giriş yapamıyorum.

Heralde yasağa 5 10 tane hakim bakıyor biri acıyor diğeri kapatıyor

Yeni fark ettim : https:// ile giriş yapılıyor. http:// ile yasaklı
İlginç bir durum şuan Avea 3G ile giremiyorum evde olsaydım keşke merak ediyorum evde yine giriyor mu acaba