Dun DNS ile giriliyordu.
Bugun Öglene kadar Otomatik DNS ile giriş yapıldı.
Şuanda ne DNS ile nede Otomatik bağlantı ıle giriş yapamıyorum.
Heralde yasağa 5 10 tane hakim bakıyor biri acıyor diğeri kapatıyor
Yeni fark ettim : https:// ile giriş yapılıyor. http:// ile yasaklı
İlginç bir durum şuan Avea 3G ile giremiyorum evde olsaydım keşke merak ediyorum evde yine giriyor mu acaba