Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yardımcı olmaya çalışman için teşekkür ederim ama birde bu verdiğin kodları dediğin gibi yaptıktan sonra hostta nereye atıcam nerden komutu başlatıcam onu açıklayarak yazarsanız sevinirim.
Zaten internetteki araştırmaların kafa karıştırıcı olması bu yüzden. Kod var fakat neyi nereye nasıl yazıcaksın bu anlatılmamış bu yüzden yardım istedim. Sizinde söylediğiniz kodları yazıcam ama nereye adım adım bilmedikten sonra bir fayda etmiyor.
Sizden ricam daha açıklayıcı olarak yazabilir misiniz?
Şimdiden teşekkür ederim...