Düne kadar ciddi anlamda netim çok yavaştı dün gayet iyiydi ve otomatik normal dns ayarlı olmasına rağmen youtube'de girebiliyordum yasak kalktıda benim mi haberim yok acaba böylede bir durum var
Dun DNS ile giriliyordu.
Bugun Öglene kadar Otomatik DNS ile giriş yapıldı.
Şuanda ne DNS ile nede Otomatik bağlantı ıle giriş yapamıyorum.
Heralde yasağa 5 10 tane hakim bakıyor biri acıyor diğeri kapatıyor
Yeni fark ettim : https:// ile giriş yapılıyor. http:// ile yasaklı