Jucy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Insanligin öldüğü doğru. Burnumuzun dibindeki 30.000 i goremezken, diger ulkelerin sorunlarinda bogulmayi yegliyoruz.

Tablet

Aynen katılıyorum.

Kendi ülkemizde kendi insanımız ölürken kendi soydaşlarımız ölürken öldürülürken bu tepkileri görmek istiyorum ama göremiyorum maalesef.