Insanligin öldüğü doğru. Burnumuzun dibindeki 30.000 i goremezken, diger ulkelerin sorunlarinda bogulmayi yegliyoruz.
Tablet
Aynen katılıyorum.
Kendi ülkemizde kendi insanımız ölürken kendi soydaşlarımız ölürken öldürülürken bu tepkileri görmek istiyorum ama göremiyorum maalesef.