Meyvesuyu isimli ordu mensubu arkadaşım, sen işine gücüne baksana ?
Bu işlerden anlamadığın gibi gelip burada gölge de yapma.
Alışmışsın sanırım orduda insan hayatının değersizliğine. Gelmişsin burada gereksiz ve kışkırtıcı mesajlar atıyorsun.
Her ne olursa olsun 1 insanın ölümü hiç bir ceza ile hiç bir kanun ile hiç bir yasa ile açıklanamaz.
Her insanın yaşama hakkı vardır.