Meyvesuyu isimli ordu mensubu arkadaşım, sen işine gücüne baksana ?

Bu işlerden anlamadığın gibi gelip burada gölge de yapma.

Alışmışsın sanırım orduda insan hayatının değersizliğine. Gelmişsin burada gereksiz ve kışkırtıcı mesajlar atıyorsun.

Her ne olursa olsun 1 insanın ölümü hiç bir ceza ile hiç bir kanun ile hiç bir yasa ile açıklanamaz.

Her insanın yaşama hakkı vardır.