Anlatım için teşekkürler, fakat sanırım burada bir yanlışlık var. NS ler için feda ettiğimiz diye belirmiş olduğumuz alan adı bende gayet çalışıyor. Yani feda olmuş değil normal bir hesap gibi çalışmakta.
Ayrıca zpanelde oluşturmuş olduğumuz ikinci hesap için, NS ler ile birlikte IP girmemiz gereklimi? yoksa sadece NS leri girdiğimizdede yönlenmiş oluyormu?..
Düzenleme:
Bu arada benimde NS ler için kullandığım alan adım natroda, aynı şekilde kurduğumda domain'i adres çubuğuna girdiğimde sayfayı açmakta zpaneli değil. Ama zpanel.alanadi.com şeklinde yazdığımda zpanel girişini açmakta.