Kadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arayacak dakkam olmadığı için arayamadım. bende sahte mail'mi diye belki bir arkadaşın başına böyle birşey gelmiş olabilir diye düşünmüştüm.
Komisyonsuz kontör vereyim ara.