al işte proje demek ki herşey bitmemiş yapılabilecek güzel şeyler varmış daha...

güzel fikir güzel uygulama peş peşe spam yapamama olayı da güzel...

ancak alertleri default değil de text olarak basarsanız daha güzel olur kanımca.