Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Uyku felci bilinçli yapılan birşey sanırım hastalık değil ben bir iki defa yapmıştım.
Yatakta uyku moduna girip hiçbir şekilde hareket etmiyorsunuz, beyin bir süre sonra sinyaller göndermeye başlıyor, kaşıntı ve uyuşukluk gibi.Bunlara tepki vermezseniz çok acayip acayip şeyler oluyor.Değişik cisimler felan görüyo gibi oluyorsunuz korkuyorsunuz baya terliyorsunuz felan.