Yazılım lisansların var mı?
Lisans ücretleri çok yüksek.

@trustlayer'e katılıyorum, önce bir bilen ile çalış. bir miktar müşterilerin olsun, baktın kar etmeye başladın sonra sunucu sahibi olursun.

Hem çıkan sorunları ve çözüm yollarını da öğrenmiş olursun.