Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yazılım lisansların var mı?
Lisans ücretleri çok yüksek.
@trustlayer'e katılıyorum, önce bir bilen ile çalış. bir miktar müşterilerin olsun, baktın kar etmeye başladın sonra sunucu sahibi olursun.
Hem çıkan sorunları ve çözüm yollarını da öğrenmiş olursun.