Tüm postları okuyamadım malesef ama önerim olacak uyuduğunuz yerde yemek yememelisiniz.Uyuduğunuz yerde oturmamalısınız.( Uzun süre ) Yatağınızda herhangi bir yiyecek kırıntısı vs. olmamalı bunlarıda dikkate alın belki kurtulursunuz. Yatakta yemek felan yemekte halk dilinde karabasan'ın gelmesine neden oluyormuş. Bende 2 ay önce böyle birşey yaşamıştım yataktan kalkamadım aslında nerde yattıgımı ne yaptıgımı hatta etrafımdakileri bile biliyorum çığlık atıyorum( attıgımızı sanıyoruz aslında nefes sesimiz kadar bile şiddetli çıkmıyor ) sonra kalkıp yatagımı kontrol ettim arkadaş tabaktan tost parçası düşürmüş baya bildğiniz avuç kadar onu kaldırıp baya bir temizledikten sonra rahat rahat uyudum. birde yatmadan önce kesinlikle nas ve felan surelerini okuyun. Özellikle bu 2 sure 3 harflileri etrafınızdan uzaklaştırıyor. Bi denemenizi tavsiye ederim. Benim yaşadıklarım ve yaptıklarım bunlar çok şükür daha sonra öyle bir olay yaşamadım.