alaskakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,

başvurum için 1. onayı aldım, ikinci onay için reklam kodlarını yerleştirdim. Ancak panelde hala 1 adımınız kaldı diyor. Kodları siteye koyduğumu görmüyor mu bu durumda google? Yoksa bu durumda mı beklemem lazım?
Yani üstte "reklam kodu oluştur" yeşil tik oldu ya, alttakinin de olması gerekmiyor mu?

Sonuç nedir hocam onaylandı mı ? Benim 1 hafta oldu hala cevap yok.