Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bendede şey oluyor yaklasık 1 haftadır her gece 300 spartalıyı izledim 2 sini etkilendimmi naptım onların ekipten oluyorum savasıyoruz ama öyle böyle değil gece 1 de yatıyorsam sabah 7 kadar kesintisiz sabah kalkınca kan ter içinde tabi uyurken konuşuyormusumda yorgun bile düşüyorum o derece
Askere git desek gitmezsiniz.