hocam bende de aynı durum söz konsuu hit sadece yandex ve facebooktan geliyor.Google da tüm kelimelerimde ilk 500 de yokum.google dan gelen hit 0

.Ancak ben şöyle bir şey yaptırmıştım siteye ikinci ayında buradan ufak çaplı bir seo paketi o sanırım maf etti diye düşünüyorum.Saçma sapan bir döngüye girdi şimdi de toparlanmıyor.Güzelim domaini maf ettik ve boşa kürek çekiyorum.Bunun bir çözüm yolunu bilenler yardımcı olursa sevinirim.
Hocam millet sürekli diyor paket almayın diye sizce google paket ile yapılan seoyu yermi.
Bir paket ne kadar? 50 tl den başlıyor fiyatı.
50 tl daha koy 100tl ye en kral siteden backlink alırsın.
Sanırım linkleri silerek toparlayabilirsin durumu ama pek bilgim yok o konuda.