fransizcam iyi allaha sukur herkesde ayni espiriyi yapiyor
sen fransızcam iyi diyorsun, doğrudur. yalnız şu var, fransızlar dil konusunda ingiliz ve almanlara göre çok daha hassas. bir ingilize bir almana yarım yamalak bile olmayan ingilizce almancayla anlaşabilirken, senin şakır şakır konuşuyorum sandığın fransızcan bir fransızı mal mal suratına baktırtabiliyor.