arkadaşa açmış olduğum https://www.r10.net/is-verenler/12378...ive-speed.html bu konuda site hızlandırma ve optımızasyon işi yaptırdım. o konuda da ılk mesajda goruldugu gibi arkadasın yaptıgı iş için tek yorumum su. aynen kopyalayıp yapıstırıyorum.

EDİT 2: cimenweb nıcklı arkadasımız işi yaptı ve teslım ettı. daha once 2 farklı arkadasa aynı işi yaptırmıstım ama tabiri caizse bi cacık yapamamıslardı. cimenweb nıcklı arkadas bayan halıyle erkeklerin yapamadıgı işi yaptı. ılgılendı ugrastı kendı sıtesı gıbı emek verdı. bende anlastıgımız fıyatın bıraz uzerını kendısıne gondermeyı hak gördum. bu saatten sonra aranızdan benı tanıyan ve benım sozume guvenen bırısı seo optımızasyon w3 + gtmetrix vs vs ısler yaptırmak ısterse cimenweb nıcklı arkadas benım bu cumlelerımı gostersın yeter. ve benı tanıyan sozuma guvenen bırısı varsa hiç bu piyasada optımızasyonculuk yaparım dıye dolanan cakallıktan baska bırsey yapmayan erkek musfettelerıne bu işi yaptırmasın. bu kızcagız bayan halıyle erkeklerın yapamadıgı işi en ıyı kalıtede yaptı ve teslım ettı. kendısıne tşk edıyorum

HİÇ DÜŞÜNMEYİN DERİM