ATABEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum trade skorlarnızda daha önce bu işi yapmadıgınız gözukuyor. kusura bakmayın bu konuda
Bana kalırsa yanlış düşünüyorsunuz ama siz daha iyisini bilirsiniz.

https://www.r10.net/is-arayanlar/1238...lismalari.html