cadde25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tarafınıza log görsellerini göndermem için email verin o zaman bakalım kaç dakikaymış
Yok sıkıntı yokta bende size benim tarayıca yaptığım gezintilerin fotoğraflarını gönderdim fark ettiyseniz ? Yani benlik nasıl bir sıkıntı var ? Ben 19 dk gezinti yapmışım resimlerde görünüyor yani ? Haksız mıyım?
Bugün gezinti yaparım.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:20:54 -->-> Daha önceki mesaj 20:32:10 --

95.9.224.184
21.20 başlangıc.
21.47 bitiş..