
bende diyorum hocam biz neden geçinemiyoruz annemle 2 miz sadece ben lisede okuyorum net eve giren para aylık 480 TL

Bağkur Sağolsun Babam Vefat ettiği için o kadar alıyoruz maaş.
Ortaokul ve lise yıllarımı anlatsam oturur ağlarsın. O kadar maddi zorluklarla yaşadık ki. Bir ayki maaşta 2.5 litre kola alırken diğer ay fanta alabiliyorduk. İkisini aynı anda alabilecek paramız yoktu. Hastahanede çaycılık, nargilecilik, gazete dağıtıcılık (bildiğin binlerce gazete sırtında sokak sokak gezip dağıtmak), kuyumcuda çıraklık aklına gelebilecek envai çeşit iş. Üniversitede php falan ardından atanma şu bu derken rahat görebildik biraz. Tabi yine de zor geçiniyorum ama yukarıda arkadaşların anlattığı gibi yaşam standartım arttı.
Babamı hayal meyal hatırlıyorum o da erken yaşta öldü. Anlıyorum seni, karanlıklar aydınlığa bir gün çıkar elbet.