utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam biraz küçük geldi o araba gözüme
Sıfır Clio 4 düşünüyorum açıkçası
C segmentten (Astra H) B segmente (Clio 4) geçişten sonra yol tutuşu, konfor, malzeme kalitesi açısından düşüş yaşarsınız ve sizi rahatsız edebilir.

B segmentten C segmente geçmiş biri olarak, sizin tam tersini yapmanızı tavsiye etmem. Çünkü bütçeniz temiz bir 2. el dizel C segment bir araç almaya uygun. Astra J, Focus, Golf, Jetta, Leon... tercih ederseniz daha iyi olur.