Bende de benzer sorun var. Dışar da yemek yemek olayı bitirir 2+2 = 4.
Ulaşıma da belli miktarda para gidiyor. Sigara varsa buda önemli etken. Arkadaş çevresinde gezmeler , bir yerler de takılmalar hele hele Alman usulü yoksa en ciddi etken olabiliyor.
Bereket konusuna da inanıyorum. Bir evde kazan kaynamalı ve arkadaşlarınızla o kazana ortak olup yemek yenmeli. Paranın zekatı parayı azaltmıyor arttırıyor. Tabi bunlar benim inanışlarım gereği.
Not: Ankara'da tek yaşıyorum üste ki saydıklarım kendi üzerimde ki örneklemeler.