PlusTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel bir MAC konusu olmuş. Ayrıca çok güzel özetlemişsiniz pinterest teşekkürler. Ben de birkaç haftadır kullanıcısı oldum. pinterest'in dediği gibi gerçekten alışmak zor oluyor. Ama eve geldiğimde yeni iMAC All in One'ın başına geçince performansı, görüntüsü ve farklılığı büyülüyor insanı. Çok ayrı bir dünya.

ÖM'den bahsettiğiniz forum linkini alabilir miyim? Nerak ettim neler var 8)
Yolladım hocam