iMac kullanıcısıyım, bir kere oyunu unut. Adobe serilerini sorunsuz kullanabilirsin. Uygulama geliştirme ve kodlama durumları hakkında bilgim yok, hiç yapmadım. Time Machine gibi yararlı uygulamalar var. Multimedya programları sisteme entegre olduğu için müthiş stabil çalışmakta. Arıza yaptı servise gönderdim. Gönderdiğimden beri windowsta sürünüyorum gerçekten, değerini daha iyi anlıyor insan.
Edit; Yarın Apple Store açılışı var. Gidip yerinde inceleyebilirsiniz mac miniyi.