apple ürünlerinden birini almayıp, aynı donanımlardan mac toplamaya çalışırsanız büyük bir hüsrana uğrarsınız. zaten mac'in en büyük artısı stabil olması, toplama makine mac özelliklerini taşısa da verimli performans göstermiyor.

macbook air kullanıcısı olarak söylüyorum ki, windows makine ile çalışmak zorunda kaldığımda çok zorlanıyorum. gerçekten mac kullanıcısı olmak büyük bir ayrıcalık. ancak eksileri de yok değil. mesela oyun için düşünüyorsanız, beklentilerinizi karşılamayabilir. ancak photoshop, dreamweaver gibi çeşitli kodlama programlarını sorunsuz çalıştırıyor. hatta birebir test ettim, kullandığım macbook air özelliklerinin yaklaşık 2,5 katı daha iyi özelliklere sahip windows 8 pc ile karşılaştırdık. boyutlandırma gibi bir çok özellikte mac aynı işlemi 4 defa yaparken windows 1 kere zor yaptı. gerisini siz hesap edin.

ancak dediğim gibi, yılların verdiği windows deneyiminden sonra mac ilk başlarda çok zorluyor. alışınca windows yüzü görmek istemiyorsunuz.