"google yalnızca robots.txt'ye espri olsun diye google.com/humans.txt dosyası koymuş." mesajımı doğru dürüst okumadan yorum yapmasaydınız keşke... kendinizi komik duruma düşürmüşsünüz.

kaynak belirtmenin elbette zararı yok, fakat yararsız yazıların yalnızca link vermek için R10'a konulmasına karşıyım. bu durum burayı link çöplüğüne çevirmekten başka bir işe yaramıyor.