kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.google.com/humans.txt

Cevap yeterli olur sanırım sizin için ve konunun önemini bilmeyenler için.

Gereksiz ve saçma olan şey bence sizin bu yersiz cevabınız. Gün içinde onca lüzumsuz konu açılıyor bu kategoriye bence negatif enerjinizi ve yorumunuzu o konulara saklayın siz.

Zaten kimse idda etmiyor SERP veya SEO ile ilgili var diye. Azıcık araştırırsanız anlarsınız var oluş sebebini.

Not Human.txt G+'dan evvel oluşan bir yapı'dır. Çok fazla meşhur olamasının sebebi google kadar bütük bir yapı olmamasıdır.
Benim cevap vermeme gerek kalmamış sanırım, teşekkürler üstad Öte yandan seo ile ilgilendiğini imzandan görebiliyorum, şunu ; http://www.google.com/humans.txt bilebilseydin keşke sende hocam. Buradan gelecek 5-10 hite muhtaç halimiz yok. Kaynak belirtmenin bir zararı olduğunu sanmıyorum.