sezoakbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bütün yaptığınız tasarımları beğeniyorum gerçekten. Aslında 1, 2 tema seçeneğide olsa çok çok güzel olur kanaatindeyim.

Admin paneli pm alabilir miyim?
Bu Versiyonda Panelden Tüm Renkleri Değiştirme Seçenegi uygulanmıştır tema renk değişikligi için gelecek versiyonlardada tema secenegi sunulabilir.

Detayları Pm ıle gonderdim.

EryaTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba scripti almayı planlamaktayım. Skype üzerinden veya telefon üzerinden iletişime geçebilirmiyiz? Skypedan telefonumu bırakıyorum.
İletişime geçildi!