sen bu forumda gezerek zaten boşa zaman harcıyorsun konuya girdin de bak sayemde bir şey öğrendin
kaliteye gel
Hayır gerizekalı diyecem ama onu bile hak etmiyorsun. Sıfır zeka! Bir de ukalalık yapmaya çalışmış olmayan aklı sıra. Sen kendini ne sanıyorsun da ipucu etiketiyle konu açıyorsun? Herhangi bir şey bilseydin burda insanların vaktini çalmazdın. Yaşın da küçük değil ama demek ki aklın yaşla ilgisi gerçekten yok.