Geçmiş olsun hocam. Çok üzüldüm açıkcası. Senin web sitelerin bildiğim kadarı ile baya başarılı sitelerdi. Tam spam damgası yemeside ilginç doğrusu. Ben gerekli yorumu sana pm attım. Umarım yardımım dokunur.