ASABi_Hoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir arkadaş, MODA sitesi için bana SUNUCU yetkisi vermişti..

Ben de gidip onun adına netinternet'ten bir VDS aldım..

Bir kaç ay içindde de terkettim..

1- 7/24 verdikleri destek çok hızlı ama çoğu dönüşler FOS.. Doyurucu değil.. Sonuç alana kadar 9 doğurmaca..

2- VMWare paneldeki RESART sorununu çözemediler ve VMWare'ye ilettik deyip oyaladırlar.. Sonuç yok..

3- WordPRESS dünyasından tamamen habersizler.. (önemli)

4- CACHE bilgileri yok ( W3 Total Cache'i bile duymamışlar.. )

5- Patron her kimse fazla burnu büyük, havalı ve ulaşılmaz... (kibirden nefret ederim)

6- ADSENSE açısından IP'leri problemli.. (Başka servere geçtiğimde kazanç grafiğinde keskin bir yükseliş oldu..)

7- Teknik destekteki arkadaşlar çok iyi niyetliler.. Fakat GÖRÜNTÜ var.. SES yok..

Bunlar, bir kaç ay içerinde yaşananlardır.. Karar sizin..
Senin bu yazdiklarinin alayi yalan. Benin hayatimda gordugum enhizli en bilgili ve en iyi firmalardan biridir.

GT-S5570 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi