Merhaba arkadaşlar https://www.r10.net/facebook-hayran-c...satislari.html bu konuda aldığım 3 aylık bayiliği satıyorum 95tl ye almıştım 60tl ye bırakıyorum.
almak isteyenler pm atabilirler.