Bir arkadaş, MODA sitesi için bana SUNUCU yetkisi vermişti..

Ben de gidip onun adına netinternet'ten bir VDS aldım..

Bir kaç ay içindde de terkettim..

1- 7/24 verdikleri destek çok hızlı ama çoğu dönüşler FOS.. Doyurucu değil.. Sonuç alana kadar 9 doğurmaca..

2- VMWare paneldeki RESART sorununu çözemediler ve VMWare'ye ilettik deyip oyaladırlar.. Sonuç yok..

3- WordPRESS dünyasından tamamen habersizler.. (önemli)

4- CACHE bilgileri yok ( W3 Total Cache'i bile duymamışlar.. )

5- Patron her kimse fazla burnu büyük, havalı ve ulaşılmaz... (kibirden nefret ederim)

6- ADSENSE açısından IP'leri problemli.. (Başka servere geçtiğimde kazanç grafiğinde keskin bir yükseliş oldu..)

7- Teknik destekteki arkadaşlar çok iyi niyetliler.. Fakat GÖRÜNTÜ var.. SES yok..

Bunlar, bir kaç ay içerinde yaşananlardır.. Karar sizin..