Bir arkadaş, MODA sitesi için bana SUNUCU yetkisi vermişti..
Ben de gidip onun adına netinternet'ten bir VDS aldım..
Bir kaç ay içindde de terkettim..
1- 7/24 verdikleri destek çok hızlı ama çoğu dönüşler FOS.. Doyurucu değil.. Sonuç alana kadar 9 doğurmaca..
2- VMWare paneldeki RESART sorununu çözemediler ve VMWare'ye ilettik deyip oyaladırlar.. Sonuç yok..
3- WordPRESS dünyasından tamamen habersizler.. (önemli)
4- CACHE bilgileri yok ( W3 Total Cache'i bile duymamışlar.. )
5- Patron her kimse fazla burnu büyük, havalı ve ulaşılmaz... (kibirden nefret ederim)
6- ADSENSE açısından IP'leri problemli.. (Başka servere geçtiğimde kazanç grafiğinde keskin bir yükseliş oldu..)
7- Teknik destekteki arkadaşlar çok iyi niyetliler.. Fakat GÖRÜNTÜ var.. SES yok..
Bunlar, bir kaç ay içerinde yaşananlardır.. Karar sizin..