Bende uzun zaman sadece hosting firmasından sunucu barındırma hizmeti aldım.

Çalışma ortamlarını'da bizzat gidip gördüm, hizmetlerinden memnun kaldım.

Bazı tatsız olaylar yaşanması gayet mümkün, geçmiş olsun.