istanbulluwm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burası bir forum burda isteyen istediği yorumu yapar. Yorum yaparkende herkes birbirine saygılı olur onun için burası r10.
Ayrıca tartışma yaratacak insanlar forumda genellikle barındırılmaz bunu da siz unutmayın


Konuya dönecek olursak, ben Güzel.net.tr ile 2-3 yıldan beri çalışıyorum. Teknik desteğinde sorun yaşamadım. Tabi dönüşleri Netinternet'e göre biraz geç olabilir ama yine de en iyi şekilde dönüş sağlamaya çalışıyorlar.