Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun yorumunu yapmak bize düşmez, firma istediği ürünü/hizmeti istediği fiyata satar, hoşunuza gitmiyorsa almassınız.
Burası bir forum burda isteyen istediği yorumu yapar. Yorum yaparkende herkes birbirine saygılı olur onun için burası r10.