Bende SH'ın cloud servisini kullanıyordum. Çokta memnundum, bir kaç tatsız olay yaşadım, bu yüzden bende kimseye tavsiye etmiyorum. Hesabı da bu durumu foruma bildirmek için açmıştım ancak uğraşmaya değmeyeceğini farkettim buradanda kısada olsa bir uyarı yapmak istedim düşünen arkadaşlara.