RocKSceN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam fakat modemimin markası ve modeli Tilgin-HG1332
Bu konuda bir bilginiz var mıdır
telnet ile login olabiliyor musun sen modemine ?

oluyorsan bir

ps aux

yazarmısın.