kardeşim başlığınla sitenin içeriği farklı böyle konu açanlara uyuz olduğum kadar başka hiçbirşeye uyuz olmuyorum yanıltmayın adamı.
Site ücretsiz diyorsun neresi ücretsiz ??
Sitede logoya 72 tl çekmiş yav aynı logoları burda 50 tl ye çizmeyeni dövüyorlar.
Konuyu report ettim.
https://i.hizliresim.com/xAoqVQ.jpg
Üye Olurken Mail Yazdırsanız Her Gün 2-3 mail Gelecek Artık Logonuz Hazır Alınız gibilerinden aktif bir satıcılar
72

Ödememek için Arkadaşın Bulduğu Yol. Ne Kadar Etik Tartışılır.