Murat.Salman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeşim başlığınla sitenin içeriği farklı böyle konu açanlara uyuz olduğum kadar başka hiçbirşeye uyuz olmuyorum yanıltmayın adamı.

Site ücretsiz diyorsun neresi ücretsiz ??

Sitede logoya 72 tl çekmiş yav aynı logoları burda 50 tl ye çizmeyeni dövüyorlar.


Konuyu report ettim.

https://i.hizliresim.com/xAoqVQ.jpg

Üye Olurken Mail Yazdırsanız Her Gün 2-3 mail Gelecek Artık Logonuz Hazır Alınız gibilerinden aktif bir satıcılar

72 Ödememek için Arkadaşın Bulduğu Yol. Ne Kadar Etik Tartışılır.