Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu host dosyasını not defterinde açıyorum eklemeyi yapıyorumda kaydederken farklı bi dosyada kaydediyor. Üzerine yazmıyor. O kısmı nasıl yapıyoruz biri bi söyleyiversin
Konuda yazıyor, ben de yazayım: Sağ tıklayıp yönetici olarak açın.