Hocam sizce atmamismiyimdir? Öyle laf olsun diye mi konu acmisimdir. Tanıdık birisi lazım takan yok orada bizi
Yanlış düşünüyorsun zamanı gelsin bakarlar o adamlara gündee binlerce mail gidiyor, çekimler yapıyorlar falan çok yoğunlar sadece bir site değil aynı zamanda tv programıda çekiyorlar. İstersen forum kısmında derdini anlatan bir konu aç mail adresimle size mail attım falan filanda yaz belki çare olur