snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam merak etme siten yüzlerce kişinin yer imlerinde eline koluna sağlık.
Feedburner'ın sayesinde 900+ gibi bi rakam var yer imi gösteren. Ben buna cok sevınıyorum en azından bıseyler yazdıktan sonra o ınsanların faydalanıp kullanıyor olması feedburner uzerınden RSS takıbı ıle gerı donmesı falan cok hos seyler gibi gorunuyor.

Lakin pek yorum yazılmıyor konulara. Bu da şunu ortaya koyuyor konunun ilk mesajındaki, gibi bu ülkede ne kadar iyimser olursanız olun çok fazlası ile takdir edilmiyorsunuz.

Yakın geçmişte yazdığımız temalardan birini alıp azıcık mmanipüle edip 3 - 5 binlara satan çakallar olduğu sürece de pek bişey yazası gelmiyor insanın.

Ek olarak ;

bu kadar temiz konuları görünce ayrı güzel oluyor bir anda tüm kötü yargılar çöpe (:

Eksik olmayın.