Masske34 : dostum alma diyorsun ama diğer şirketlerden derdime çözüm olabilecek yok. galiba el mahküm bi kere doping kazığı yiyecez sanırsam
Webkurum :
super online olmaz onlar tam bir bela.. yok illa modem alacan yok illa 2 yıl tahüt verecen.. kurulum ücreti verecen... modem istemez benim var diyorum yok illa kakalayacaz..