Bulundurma iznim 2 yıldır vardı ancak taşımayı bu yıl iş yerime 2 kez hırsız girdikten sonra aldım bide hiçbirşey çalmamışlardı duvarı delmişlerdi şüphe uyandırıyordu dilekçe yazdım göz önünde bulundurulmasını istedim onay çıktı

Eğerki kayıtlara geçmemiş aksi bi durum yoksa taşımayı kolay kolay vermiyorlar 2 yıldır uğraşıyorum yeni aldım